Zážitková pedagogika a hraní rolí

GAMIFIKACE je relativně nová technika marketingu, kdy jde o užívání herních prostředků, herních designů, herního myšlení a herních principů do neherních oblastí (např. řízení firmy, HR, marketing, webové / mobilní aplikace ...).  

Zdroj: wikipedie

 Hra je jedním ze základních prostředků rozvoje podnikavosti a souvisejících kompetencí. Pro její plnohodnotné využití je však důležitý přenos nabytých znalostí, dovedností a postojů do reálných životních situací.

Využití digitálních strategických her k přípravě žáků na výzvy 21. století.

Ucelený výukový program založený na principu HRAJ SI  - UČ SE - APLIKUJ rozvíjí klíčové kompetence a měkké dovednosti.

Deskové hry a simulace

vhodné pro použití doma i ve škole, pro všechny věkové kategorie

On-line hry a výukové aplikace

výhodou je jejich dostupnost kdykoliv a kdekoliv, kde je internet

Zážitková pedagogika a hraní rolí

rozvíjí komunikační schopnosti a další kompetence na bázi příběhu a/nebo rolí

Soutěže

dávají možnost srovnat své znalosti a dovednosti s ostatními