Analogové hry k rozvoji podnikavosti
Deskové hry a simulace
... hra od Roberta Kiyosaki je zaměřena na investice a tvorbu pasivního přijmu. Hráči také pracují s domácím rozpočtem a základními výkazy. Existuje i verze pro děti od 10 let, jinak je hra vhodná zejména pro středoškoláky a mladé dospělé.
... hra zaměřená na české prostředí a klasické finanční produkty - prožijete 30 let života jedné rodiny. Je vhodná pro všechny od 14 let.
... komplexní simulace malé výrobní firmy seznamuje hráče s firemními procesy, obchodem, marketingem a finančními toky. Vhodný nástroj pro ekonomické vzdělávání i rozvoj podnikavosti - pro žáky ZŠ, mladé dospělé i rozvoj učitelů.
Karetní hry
... kreativní karty, které rozvíjí tvořivost, podnikavost i matematickou gramotnost. Vhodné pro všechny věkové skupiny.
Hra je primárně určena pro výuku finanční gramotnosti na nižším stupni, což v praxi znamená lepší orientaci a manipulaci s penězi, získání povědomí o běžných cenách, příjmech a výdajích. Hra může někdy při výuce nahradit pracovní sešity.
Karetní hra \"Naživo!\", ve které hráči za svou postavu prožívají celý její život, je určená pro 1 – 6 hráčů. Každý si může vyzkoušet dopady různých důležitých životních rozhodnutí, ať už se týkají vzdělání, zaměstnání, podnikání, nákupu či pronajímání nemovitostí, pojištění a v neposlední řadě i volného času a zábavy.
Komunikační hry
komunikační hra, na jejíž tvorbě jsme spolupracovali
Podívejte se také na...
On-line hry a výukové aplikace
výhodou je jejich dostupnost kdykoliv a kdekoliv, kde je internet
Zážitková pedagogika a hraní rolí
rozvíjí komunikační schopnosti a další kompetence na bázi příběhu a/nebo rolí
Soutěže
dávají možnost srovnat své znalosti a dovednosti s ostatními
Momentálně nedostupné hry
Žáci každé partnerské školy pracují v týmu jedné fiktivní firmy – investiční společnosti. Každý tým řídí svůj vlastní podílový fond a jednotlivé týmy mezi sebou soutěží. Fungování podílových fondů ve hře je velmi podobné těm v reálném světě.
Hra zavede hráče do Londýna, kde na ně čeká nejen dobrodružství, ale také řešení “reálných” situací jako je volba nejvýhodnější směnárny, mobilního tarifu, nákup jízdného, či bankovního účtu. Hra podporuje samostatnost a logické myšlení dětí, navíc je doplněna skvělými ilustracemi a zajímavým dějem.
Hra, kterou jsme vytvořili (původně pro ING pojišťovnu)