Analogové hry k rozvoji podnikavosti

Deskové hry

hra od Roberta Kiyosaki
česká obdoba Cashflow, více zaměřena na české prostředí

Karetní hry

Hra je primárně určena pro výuku finanční gramotnosti na nižším stupni, což v praxi znamená lepší orientaci a manipulaci s penězi, získání povědomí o běžných cenách, příjmech a výdajích. Hra může někdy při výuce nahradit pracovní sešity.
Karetní hra \"Naživo!\", ve které hráči za svou postavu prožívají celý její život, je určená pro 1 – 6 hráčů. Každý si může vyzkoušet dopady různých důležitých životních rozhodnutí, ať už se týkají vzdělání, zaměstnání, podnikání, nákupu či pronajímání nemovitostí, pojištění a v neposlední řadě i volného času a zábavy.

Komunikační hry

komunikační hra, na jejíž tvorbě jsme spolupracovali

Momentálně nedostupné hry

Žáci každé partnerské školy pracují v týmu jedné fiktivní firmy – investiční společnosti. Každý tým řídí svůj vlastní podílový fond a jednotlivé týmy mezi sebou soutěží. Fungování podílových fondů ve hře je velmi podobné těm v reálném světě.
Hra zavede hráče do Londýna, kde na ně čeká nejen dobrodružství, ale také řešení “reálných” situací jako je volba nejvýhodnější směnárny, mobilního tarifu, nákup jízdného, či bankovního účtu. Hra podporuje samostatnost a logické myšlení dětí, navíc je doplněna skvělými ilustracemi a zajímavým dějem.
Hra, kterou jsme vytvořili (původně pro ING pojišťovnu)